Klachtenregeling
Bij Stichting Klas op Wielen proberen we onvrede snel met elkaar te bespreken en samen tot oplossingen te komen. Wanneer u onvrede ervaart, vragen wij u om eerst contact op te nemen met de clientbegeleider van uw kind. Zij zal met u een persoonlijk gesprek aangaan met als doel om samen naar een passende oplossing te zoeken.
De locatieleider wordt pas ingeschakeld wanneer uit het persoonlijk gesprek blijkt dat er meer hulp noodzakelijk is. In eerste instantie hopen wij de onvrede te kunnen verhelpen door middel van een gesprek tussen ouder(s)/verzorger(s) en clientbegeleider.
Mocht dit nu om wat voor reden niet voldoende zijn, dan kan de onvrede leiden tot een klacht. Stichting Klas op Wielen is lid van Klachtenportaal Zorg. Hier kunt u uw klacht kwijt onder vermelding van Stichting Klas op Wielen en lidmaatschapsnummer 2206. Na het indienen van een klacht via het Klachtenportaal Zorg wordt de klachtenprocedure gestart. Klachtenportaal Zorg stelt voor alle partijen alles in werking om tot de best mogelijke oplossing te komen.
- Via www.klachtenportaalzorg.nl vindt u het klachtenformulier
- Contact per e-mail kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
- Schriftelijk contact kan ook: Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen